Leeruitkomsten 

1. Uitvoeren 

Je faciliteert leerprocessen, waarbij je didactische keuzes maakt die het van en met elkaar leren én
zelfregulerend leren door studenten bevorderen. Korte samenvatting? 

2. Toetsen 

Bij het toetsen en beoordelen handel je binnen de context van het toetsbeleid, de toetsorganisatie en het
onderwijs- en toetsprogramma van je opleiding, waarbij jij toetskennis en –vaardigheden adequaat

toepast op een eigen toets. Korte samenvatting? 

3. Ontwerpen 

Je maakt een blended (her)ontwerp voor een onderwijsleeromgeving voor jouw opleiding, dat past binnen het concept DBE, en verantwoordt je keuzes.

Korte samenvatting? 

Digitale Didactiek

Je beheerst de digitale didactiek op basis-, gevorderd of expertniveau en kunt dit demonstreren op basis
van authentiek e-didactisch materiaal op een wijze die congruent is met de gevraagde vaardigheid. Je legt

een onderbouwde verbinding tussen inzet van digitale middelen en de leerfunctie. 

De leeruitkomst Digitale Didactiek is verwerkt in de andere vier leeruitkomsten. 🤩